DAVČNE BLAGAJNE – KMALU POTEČE 5-LETNO NAMENSKO DIGITALNO POTRDILO

DAVČNE BLAGAJNE – KMALU POTEČE 5-LETNO NAMENSKO DIGITALNO POTRDILO

Uporabnikom davčnih blagajn se bo v novembru začela iztekati veljavnost namenskih digitalnih potrdil za davčno potrjevanje računov (veljavnost poteče po 5 letih).Novembra bo moralo novo namensko digitalno potrdilo pridobiti 5.840 uporabnikov davčnih blagajn, decembra pa še 29.500 takšnih uporabnikov. Preverite, če ste med njimi.

Namenska digitalna potrdila za davčno potrjevanje računov veljajo 5 letih. Prvi uporabniki so jih začeli pridobivati novembra 2015, torej dva meseca pred začetkom uvedbe davčnih blagajn. Preverite, če tudi vam kmalu poteče 5-letno namensko digitalno potrdilo. Še pred potekom roka morate pridobiti novo namensko digitalno potrdilo in izvesti zamenjavo potrdila v davčni blagajni. Če vam bo digitalno potrdilo preteklo, ne boste pa pridobili novega, davčne blagajne ne bodo delovale in ne boste mogli davčno potrjevati računov.

Če ste v dvomu, kdaj točno vam poteče omenjeno potrdilo, se obrnite na svojega ponudnika davčne blagajne.

Kako pridobim novo namensko digitalno potrdilo?

Če poteče 5-letni rok namenskega digitalnega potrdila, je treba pridobiti novega, postopek pa je enak, kot če bi prvič pridobili takšno digitalno potrdilo.

  1. Zavezanec prek portala eDavki vloži Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov, ki se imenuje DPR-PridobitevDP.
  2. Po vložitvi zahtevka zavezanec oziroma njegov pooblaščenec na osebni del portala eDavki prejme  referenčno številko in geslo za prevzem namenskega certifikata.
  3. Prejeto referenčno številko in geslo zavezanec ali njegov pooblaščenec nato vnese v poseben portal za prevzem namenskega digitalnega potrdila na spletni strani MJU.
  4. Po vnosu omenjene referenčne številke in gesla na portal MJU lahko zavezanec ali njegov pooblaščenec na tem istem portalu prevzame namensko digitalno potrdilo v obliki ».p12« datoteke.
  5. Omenjeno potrdilo (».p12« datoteko) nato zavezanec ali pa ponudnik storitve davčne blagajne namesti v program davčne blagajne ali v mini blagajno.

Na spletni strani Miniblagajna sta objavljena dva videa z navodili za pridobitev in prevzem potrdila in tudi pdf z navodili.

Namensko digitalno potrdilo boste lahko pridobili ali preklicali le elektronsko prek sistema eDavki. Vsi uporabniki davčnih blagajn, ki še niste registrirani kot uporabniki portala eDavki, lahko za pridobitev in preklic namenskega digitalnega potrdila pooblastite tudi drugo osebo, morda vaš računovodski servis ali ponudnika davčne blagajne.

Sorodne objave

Novice