KAJ BOSTE MORALI NAREDITI PRED UVEDBO DAVČNIH BLAGAJN

KAJ BOSTE MORALI NAREDITI PRED UVEDBO DAVČNIH BLAGAJN

Se že pripravljate na prihod davčnih blagajn? Veste kako bodo vplivale na vaše poslovanje?

Slovenija dobi 2. januarja 2016 davčne blagajne. To pomeni, da boste morali od tega dne naprej vse račune izdane pri gotovinskem poslovanju poslati v davčno potrjevanje na FURS.

Da boste 2. januarja zjutraj pripravljeni na izdajo prvega računa, ki bo šel na FURS v potrditev, pa boste morali že v letošnjem letu izvesti določene postopke:

  • pridobiti boste morali namensko digitalno potrdilo, ki ga bo izdalo Ministrstvo za javno upravo,
  • prilagoditi boste morali izgled računa, saj boste morali na računu dodatno izpisati čas izdaje računa (uro in minuto), oznako osebe, ki bo izdala račun, izpisati enotno identifikacijsko oznako računa in zaščitno oznako izdajatelja računa (v tekstovni obliki in obliki QR kode),
  • sprejeti interni akt, kjer boste zapisali pravila za dodeljevanje zaporednih številk računov, naredili popis poslovnih prostorov in dodelili oznake poslovnim prostorom,
  • sporočiti FURS podatke o vseh poslovnih prostorih, kjer boste izdajali gotovinske račune,
  • vsem osebam, ki izdajajo račune dodeliti oznake ter povezati oznake z davčnimi številkami teh oseb.

Če pri izdaji računov uporabljate računalniški program, preverite pri svojih vzdrževalcih, kako in kdaj bodo na voljo posodobitve ter kakšen bo postopek izdaje računov.

Če pri izdaji računov ne uporabljate programa, razmislite o nakupu ali najemu programske opreme za izdajo računov. Če ne boste imeli ustreznega programa za izdajo računov, boste morali izdajati račune z vezano knjigo računov, kjer boste morali vse račune naknadno sporočiti na FURS, ali pa boste morali izdajali račune preko posebne aplikacije Miniblagajna na portalu eDavki.

Sorodne objave

Novice