STEČAJ ADRIE AIRWAYS: KAKO RAVNATI V PRIMERU NAKUPA KARTE ZA LET, KI GA NI BILO

October 23, 2019 STEČAJ ADRIE AIRWAYS: KAKO RAVNATI V PRIMERU NAKUPA KARTE ZA LET, KI GA NI BILO

Okrožno sodišče v Kranju je s sklepom dne 2.10.2019 začelo stečajni postopek nad ADRIO AIRWAYS. Vložitev predloga za stečaj družbe Adrie Airways pomeni izgubo operativne licence, ki je nujno potrebna za opravljanje dejavnosti. Adria Airways tako ne opravlja več komercialnih letov.

Zaradi stečaja slovenskega letalskega prevoznika ste se številni potniki in tudi podjetja znašli v težavah, ker niste mogli na pot in tudi ker ne veste ali boste dobili povrnjeno kupnino. Zveza potrošnikov Slovenije je zbrala nekaj predlogov, kako ravnati oziroma na koga se obrniti.

Potnikom, ki so zgolj kupili letalske vozovnice predlaga naslednje:

  • preverite, ali imate sklenjeno zavarovanje za odpoved leta;
  • ob plačilu s kreditno kartico pri svoji banki, ki je izdala kartico, čimprej preverite, kako se uveljavlja t.i. ‘chargeback’ postopek, ki imetniku kartice omogoča povračilo denarja, ker storitev ni bila oziroma ne bo izvedena. Potrošnik lahko zahteva povračilo kupnine v osmih tednih od dneva, ko je bilo plačilo izvedeno, svojemu zahtevku pa predlagamo da priložijo kopijo dokazila o plačani storitvi, podatek o dnevu opravljenega plačila, obvestilo o odpovedanem letu. Več informacij o postopku najdete na spletni strani ZPR.
  • če ste vozovnico kupili prek agencije (fizične ali spletne), se pozanimajte, ali vam agencija omogoča vračilo denarja ali poišče alternativni let;
  • če ste vozovnico kupili preko druge letalske družbe, ki ima deljen let z Adrio (codeshare), se obrnite na to letalsko družbo;
  • če ne boste uspeli najti rešitve, prijavite terjatev do Adrie v stečajnem postopku. Rok za prijavo je 3 mesece od oklica o začetku stečajnega postopka.

V kolikor je let del turističnega potovanja, za katerega se uporabljajo določbe Zakona o varstvu potrošnikov v zvezi s paketnimi potovanji, pa se obrnite na potovalno agencijo oziroma organizatorja potovanja, ki je odgovoren za izvedbo potovalnih storitev, da skupaj poiščite ustrezno rešitev.

Kaj pravijo o nas

  • Gordana Rađenović
    Arhi 3K

    Neznanje, nerazumevanje, fokusiranost na moj posel, premalo časa … vse to je strah pred vodenjem računovodstva. Vendar, ko sem odpirala svoj s.p., so mi nasveti in znanje Ksenije Prosen izjemno pomagali.

  • Marko Peršin, Direktor
    CDI UNIVERZUM

    Smo dolgoletne stranke družbe Nucleus plus, kar priča o našem zadovoljstvu s storitvami. Poleg nedvomne strokovnosti cenimo tudi hitro odzivnost in individualen pristop.

  • Kristina Rauter, vodja notranjih služb
    FACKELMANN d.o.o.

    Fackelmann d.o.o. je vse od ustanovitve leta 1996 stranka vašega računovodskega servisa. To je dokaz, da zelo dobro sodelujemo, in da smo s storitvami zadovoljni.

  • mag. Marjana Majerič, pomočnica direktorja
    Tehnološki park Ljubljana

    Ekipa podjetja Nucleus plus ne beleži samo poslovne dogodke, ampak nam nudi strokovno podporo in nasvete za hitrejšo rast in za doseganje zastavljenih strateških ciljev.

  • Vasja Spindler, prokurist
    KONE d.o.o.

    Ker smo podjetje v tuji lasti, je za nas izredno pomembno, da naš računovodski servis dobro obvlada pripravo poročil za tuje lastnike: Nucleus plus to obvlada odlično in pri tem nikoli ne zamuja z roki, tako da se na njih lahko 100 % zanesemo.

Vpišite iskalni niz

© 2019 Računovodska družba Nucleus Plus | Vse pravice pridržane | Izdelava: hipergo>>>